دریافت پیامک های تبلیغاتی که در چند سال اخیر به صورت خواسته یا ناخواسته مهمان تلفن همراه مردم است، آسایش کاربران تلفن همراه را به تاراج برده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر؛ امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ، اصناف کوچک و افرادیکه به نحوی در صدد جذب مشتری و بازاریابی برای شغل خود هستند، ارسال پیامک های تبلیغاتی را بهترین گزینه برای این کار می بینند.

 

تبلیغ و بازار یابی از طریق پیامک، چند سالی است که در ایران رواج یافته است، اما اکثر این پیام ها در مواقعی از شبانه روز که فرد در حال استراحت است، ارسال می گردد و سبب نارضایتی مردم از اپراتورهای تلفن همراه شده است.

 

تبلیغ مستقیم و بدون واسطه، کوتاه بودن متن و خواندن سریع توسط مشتری، ساده بودن نحوه طراحی آن و ارسال انبوه تبلیغ به تعداد زیادی از افراد در زمان کوتاه از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی است.

 

مقرون به صرفه بودن این نوع تبلیغ سبب افزایش درخواست ارسال پیامک تبلیغاتی جهت تبلیغ حرفه و شغل افراد است.

 

اما زمان دریافت تبلیغات و دریافت روزانه چندین پیام تبلیغاتی به یک مسئله سرسام آور برای کاربران تلفن همراه شده است.

 

در میان پیامک های تبلیغاتی بعضاً به مواردی بر می خوریم که نشان می دهد هیچ نوع نظارتی بر محتوای آنها وجود ندارد و ارسال آنها بدون هماهنگی با اپراتورهای تلفن همراه صورت پذیرفته و سبب تضییع حقوق شهروندی شده است.

 

تعداد بالای دریافت این نوع پیام ها، چنان سرسام آور است که حتی با وجود مسدود کردن دریافت آنها، باز هم به انحای مختلف دریافت می شوند.

 

اگر اپراتورهای تلفن همراه تمهیداتی بیندیشند که خود افراد برای دریافت پیامک تبلیغاتی زمان مشخص کنند و نوع پیام را تعیین کنند، قطعا هم برای مشترکان تلفن همراه مثمر ثمر خواهد بود و هم سود دهی تبلیغات بهتر می شود.

 

انتهای خبر/