معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: امیدواریم شعله امیدبخش توسعه که توسط استاندار قبلی کردستان در این استان روشن شد به واسطه استاندار جدید که یکی از نخبگان کشور است ارتقا یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، مهدی رمضانی صبح در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید کردستان با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و دفاع مقدس اظهار داشت: امروز و در این مجلس صحبت‌کردن بسیار سخت است چرا که در این مراسم مدیر با کفایتی را تودیع خواهیم کرد که نزدیک به ۳ سال تمام در این استان خدمت صادقانه به سرانجام رساند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان بیان داشت: در حقیقت و به گفته مردم کردستان، مردم به مدت ۳ سال با استاندار کردستان در جوی بسیار صمیمی در کنار هم خاطرات بسیار ماندگاری را رقم زدند.

 

وی افزود: استاندار کردستان جزو مدیرانی بود که در عین ادب و احترام بسیار قاطع و پیگیر امورات استان بود و در عین جوان بودن صاحب حکمرانی باتجربه بود که در این مدت مردم را همراهی کردند

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: از طرف دیگر خوشحالیم به حضور و وجود استانداری جدید استان که یکی از نخبگان استانی و صاحب‌تجربه فراوان است.

 

وی گفت: ان‌شاءالله شعله امیدبخش توسعه که توسط استاندار قبلی کردستان در این استان روشن شد به واسطه استاندار جدید با مدیریت خوب و باکفایت ارتقا یابد.

 

رمضانی در پایان با تشکر و قدردانی از رئیس‌جمهور کشور جهت انتصاب شایسته این پست اظهار داشت: استان کردستان یکی از پرظرفیت‌ترین استان‌های کشور در مورد جوانان نخبه و تحصیل‌کرده است و این افتخاری برای ایران و کردستان است که امروز جوان اهل‌سنت و نخبه سکان‌دار این پست مدیریتی در استان شده است.

 

انتهای خبر/