مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای قلیان سنندج با حضور مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<نوای آبیدر>> به نقل از  روابط عمومی فرمانداری سنندج، در این مراسم،  رمضانی ضمن تشکر از مردم قدرشناس روستای قلیان گفت: مردم روستای قلیان با وجود کار کم و خدمت ضعیفی که داشته‌ایم، با کرامت و بزرگواری برخورد می‌کنند که جا دارد بیشتر از این برای این مردم تلاش و کار کنیم.

او ادامه داد: افتتاح این زمین چمن مصنوعی زمینه شناسایی استعدادهای جوانان را برای حضور در سطح ملی فراهم می‌کند.

در ادامه این مراسم، معاون استاندار کردستان اعلام کرد که مخزن هزار متر مکعبی آب شرب روستای قلیان تا ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رمضانی همچنین با اشاره به انتخابات پیش‌رو، از مردم خواست تا با حضور حماسی خود در انتخابات ۸ تیرماه، به مکتب و مرام شهید رئیسی رای دهند.

او اظهار داشت: در دولت شهید جمهور، پروژه‌های فراوانی به بهره‌برداری رسیده و خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه شده است.

رمضانی افزود: ما در این حادثه تلخ یک رئیس جمهور کارآمد، مردم‌دار و حامی محرومان را از دست دادیم که در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد و  امیدواریم در انتخابات پیش‌رو رئیس جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب شود.

در این مراسم، افشین خوشگوار، معاون تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان کردستان نیز گفت: در طرح شهید سلیمانی، فضای ورزشی از ۶۲ زمین در سال ۱۴۰۰ به ۱۵۷ زمین افزایش یافته و در این بخش، رتبه سوم کشوری را داریم. با افتتاح این زمین ورزشی در روستای قلیان، سرانه ورزشی از ۱۸ مترمربع به ۱۶ و نیم متر مربع رسیده است.

این پروژه‌ها نماد تلاش‌های مستمر دولت سیزدهم برای بهبود زیرساخت‌های ورزشی و خدمات عمومی در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور است و نشان از تعهد مسئولان به توسعه متوازن و پایدار دارد.

انتهای خبر/