فرماندار سنندج از کاهش ۷ درصدی اعتبارات تخصصی سال ۱۴۰۳ را نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی < < نوای آبیدر >> کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنندج ظهر امروز با حضور مسئولان در سالن بهزیستی برگزار شد.

فرماندار سنندج در این کمیته ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: قرارگرفتن برخی مناطق حاشیه‌ای سنندج در لیست مناطق برخوردار ظلم در حق شهرستان است.

وی افزود: این اقدام موجب بی‌بهره شدن مناطق حاشیه‌ای سنندج از اعتبارات می‌شود.

عسگری با تأکید بر بازنگری طرح مناطق محروم بیان داشت: نیازهای شهرستان جهت پیشرفت نامحدود است و اعتبارات در نظر گرفته بسیار محدود است و تکمیل پروژه‌های ضروری را با مشکل مواجه می‌کند.

فرماندار سنندج از کاهش ۷ درصدی اعتبارات تخصصی سال ۱۴۰۳ را نسبت به سال گذشته خبر داد.

این مسئول گفت: ۱۵ درصد اعتبارات کشور به استان و شهرستان اختصاص می‌یابد از نمایندگان استان درخواست داریم در جذب این اعتبارات یاریگر مدیران شهرستانی باشند.

فرماندار سنندج در قسمت دیگری از سخنان خود بیان داشت: توجه به زیر ساخت‌های روستایی نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت به شهرها و کاهش حاشیه‌نشینی دارد.

عسگری از عملکرد اداره امور آب در خصوص جلوگیری از اجرای طرح بهداشتی در شهر حسن‌آباد انتقاد کرد و خواستار اجرا بهره‌برداری آن در سال جاری شد.

وی بر نظارت دقیق فرمانداری و دستگاه‌های نظارتی در خصوص اعتبارات تخصیص‌یافته به شهرداری‌های از محل ارزش‌افزوده خبر داد و گفت: این اعتبارات باید برای پروژه‌های عمرانی محدوده شهر هزینه شود و شهرداری‌ها حق استفاده از آن را در دیگر بخش‌ها مانند پرداخت حقوق و دستمزد ندارند.

انتهای خبر/