طی روزهای گذشته شاهد خبری ناخوشایند در سطح استان بودیم که یکی از دراویش استان کردستان شیخ آزاد شهابی توسط چند نفر مسلح به همراه دو تن از مریدان خود به قتل رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<نوای آبیدر>> به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، طی روزهای گذشته شاهد خبری ناخوشایند در سطح استان بودیم که یکی از دراویش استان کردستان شیخ آزاد شهابی توسط چند نفر مسلح به همراه دو تن از مریدان خود به قتل رسیدند.

این حادثه ناگوار که موجی از ناراحتی را در میان مردم استان کردستان رقم زد؛ به‌سرعت کشف زوایای پنهان و علت حادثه در دستور کار پلیس و نهادهای امنیتی قرار گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی قاتلین و عوامل دخیل در این اقدام دردناک شناسایی، معدوم و دستگیر شدند.

اما در این میان بررسی چند مورد حائز اهمیت است که یکی از مهم‌ترین این موارد انتشار فیلم دوربین مداربسته آن برای نخستین‌بار از رسانه‌های معاند است! باید این مسئله به‌سرعت مورد پیگیری قرار گیرد که چرا و چگونه فیلم دوربین مداربسته که یکی از شواهد این حادثه برای شناسایی و برخورد با عوامل آن است در یکی از رسانه‌های معاند منتشر شده است و چه افرادی در ارسال این فیلم برای یک رسانه معاند دخیل بوده‌اند.

از سویی برخی از عمد یا ناآگاهانه به دنبال ایجاد تشویش و منحرف‌کردن افکار عمومی در فضای حقیقی و مجازی با برچسب‌زدن این حادثه به برخی نهادهای انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا وقوع چنین حادثه‌ای را متوجه این نهادها نمایند که این اقدام برگرفته از رسانه‌های ضدانقلاب و دنباله‌روی آنها هستند یا باهدف منحرف‌کردن اذهان نهادهای امنیتی را از عوامل پشت پرده قدم برداشتند که باید برابر قانون با چنین افرادی برخورد شود .

یکی دیگر از مسائل مهم در این حادثه آن است که در چنین مواردی ضدانقلاب به‌سرعت وارد عمل شده و با نمادهای تجزیه‌طلبانه در تلاش بود تا چنین مواردی را در قبضه خود قرار دهد!

و در پایان، به‌راستی نهادهای امنیتی چه برخوردی با خاطیان آن خواهند داشت؟

انتهای خبر/