فرماندار سنندج بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: اولین پیام حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، ایجاد یک پشتوانه بین‌المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر حسن عسکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: طبق اساس اصل ۳۳ قانون اساسی باید ظرف ۵۰ روز انتخابات برگزار شد و خروجی آن یک رئیس‌جمهوری باشد که بر مسند ریاست قوه مجریه بنشیند.

فرماندار سنندج افزود: یکی از ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که رئیس‌جمهور آن به شهادت رسیده؛ اما هیچ‌گونه خللی در کارهای اجرایی مملکت به وجود نیامده است.

وی گفت: وجود رهبری نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در همان لحظات اول این حادثه ناگوار با یک سخنرانی چنددقیقه‌ای توانست یک آرامش بسیار خوبی را به جامعه تزریق کند و در طی این ۲۴ روز کوچک‌ترین خللی در مدیریت اجرایی نداشته است.

 این مسئول ادامه داد: در کشورهای دیگر جهان مشاهده کردیم این‌چنین حوادثی موجب بحران‌ها و تنش‌های بزرگی شده، اما در کشور ما با درایت مقام معظم رهبری امورات کشور به‌خوبی در حال انجام است.

 عسکری با تأکید بر اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری از انتخابات مهم کشور است، بیان داشت: انتخابات این دوره ریاست‌جمهوری از اهمیت بیشتری برخوردار است، ابتدا موجب انتخاب یک فرد به‌عنوان مسند ریاست قوه مجریه می‌شود که تصمیمات وی به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور که تصمیمات او با در زندگی مادی و معنوی مردم تأثیرگذار است و مردم باید بادقت نظر بیشتری تلاش بکنند که رئیس‌جمهور شایسته انتخاب کنند.

 روحیه جهادی رئیس‌جمهور شهید انتظارات و مطالبات مردم از رئیس‌جمهور آینده را بالا برده

 فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور شهید با ساده‌زیستی، روحیه جهادی، مردم‌داری و ولایت‌مداری عملکرد بسیار شاخصی را از خود به‌جای گذاشت و با تلاش شبانه‌روزی که داشتند به‌ویژه حضور در بین مردم انتظارات و مطالبات مردم از رئیس‌جمهور آینده را بالا بردند.

 وی ادامه داد: مردم ما رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که دنباله‌رو مسیر شهدای خدمت باشد و این مهم در تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت ثابت شد.

 مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه بین‌المللی برای نظام است

 فرماندار سنندج بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و بیان داشت: اولین پیام حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک پشتوانه بین‌المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد خواهد کرد و قدرت چانه‌زنی در سطح بین‌المللی بالا می‌برد و پشتیبان نظام در سطح بین‌المللی است.

 این مسئول گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب انسجام اجتماعی و وحدت رویه در جامعه می‌شود و رئیس‌جمهور آینده با آرامش می‌تواند خدمتگزار مردم باشد.

 فرماندار سنندج بیان داشت: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری موجب گره‌گشایی اقتصادی در جامعه و بهبود وضعیت معیشت مردم دارد.

 مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب اقتدار نظامی انقلاب می‌شود

 وی بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های ای از بعد نظامی یک پشتوانه بزرگ برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 عسکری تأکید کرد: بعد از عملیات وعده صادق در اوج اقتدار نظامی در سطح بین‌المللی هستیم و مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری مکمل آن است و موجب اقتدار بیشتر نظام می‌شود.

 این مسئول در قسمت دیگری از سخنان خود به انتخاب اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به الگو قراردادن خط‌مشی رئیس‌جمهور شهید تا حدودی انتخاب اصلح در این دوره راحت‌تر است.

 رئیس‌جمهور آینده ادامه‌دهنده راه و مکتب شهید رئیسی

 وی گفت: مردم ما رئیس‌جمهوری می‌خواهند که ادامه‌دهنده راه و مکتب شهید رئیسی باشد.

 فرماندار سنندج تأکید کرد: ما در دوره خدمت شهید رئیسی ساده‌زیستی، پاک‌دستی و فساد ستیزی و ولایت‌مداری به معنای واقعی کلمه را حس کردیم و در این دولت کوچک‌ترین زاویه‌ای با ولایت مشاهده نشد و دنباله‌رو سیاست‌های کلی بود که توسط ولایت ترسیم شده بود.

 عسکری بیان داشت: وقتی انجام کارها برای رضایت خدا و خدمت به مردم که نشئت‌گرفته از ایمان قوی باشد موجب برکت کار و به سرانجام رسیدن آن می‌شود.

 فرماندار سنندج تصریح کرد: در دولت رئیس‌جمهور شهید اقدامات زیربنایی، اقتصادی و اجتماعی خاصی انجام شد که موجب بهبود شاخصه‌های اقتصادی گردید.

 عسکری گفت: اتصال استان کردستان به خط ریلی، افتتاح فرودگاه سقز بعد از چندین سال که موجب تسهیل در ورود سرمایه‌گذار به استان شد و پروژه آبرسانی شهر سنندج از برکات دولت سیزدهم و خدمت جهادی و صادقانه آیت‌الله رئیسی در استان کردستان است.

 این مسئول تصریح کرد: مردم ما با درنظرگرفتن خدمات صادقانه دولت سیزدهم در روز هشت تیرماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح رئیس‌جمهوری در تراز گام دو انقلاب اسلامی انتخاب می‌کنند.

 انتهای خبر/