امام جمعه موقت سنندج از مردم، جناح‌های سیاسی و دستگاه‌های مختلف خواست رئیس جمهور منتخب را برای رفع مشکلات موجود و خدمت شایسته به ملت، همراهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<نوای آبیدر >>ماموستا سیدمحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، اظهار کرد: اکنون رقابت انتخاباتی پایان یافته و زمان آن رسیده همه احزاب و جناح‌های سیاسی، رئیس جمهور منتخب را یاری دهند.

وی بر لزوم توجه دولت چهاردهم به وضعیت اشتغال جوانان تاکید کرد و افزود: امیدواریم رئیس جمهور منتخب تمام تلاش خود را برای رفع گرفتاری‌های مردم بکار گیرد، ضمن اینکه نیت آقای دکتر پزشکیان پاک و خدمت به مردم است.

امام جمعه موقت سنندج ضمن تجلیل از خدمات دولت سیزدهم و استاندار کردستان، ادامه داد: مردم کردستان با مشکلات زیادی از جمله معیشت و بیکاری جوانان دست و پنجه نرم می کنند که امیدواریم در دولت چهاردهم به آن توجه شود.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تسلیت ماه محرم به مسلمانان، گفت: کسانی که به اهل بیت پیامبر(ص)، اصحاب و اولیا توهین کنند، باعث رنجش رسول خدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق گفته امام احمد حنبل هر کسی عمدا به امام حسین(ع) توهین کند، ایمان ندارد، ادامه داد: خاندان پیامبر(ص) نزد اهل سنت جایگاه ویژه‌ای دارند و بی احترامی به آنان حرام است.

انتهای خبر/