استاندار کردستان گفت: شهید رئیسی برای هم‌نسل‌های ما که فقط توصیف اقدامات شهیدان رجایی و باهنر را شنیده بودیم الگوی تمام‌عیار برای خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»؛ اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در یادواره شهدای دولت در سنندج اظهار داشت: شهدای دولت و کارمند با تقدیم خون خود در راه استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداشتند.

وی افزود: شهید رئیسی الگوی ماندگار برای همه ادوار است و وی چهره و شخصیتی بود که اگر از هر زاویه‌ای مورد تحلیل قرار بگیرد یک چهره برجسته و انسان به‌واقع مخلص، خدوم، مردمی، ولایت‌مدار، متواضع، پرکار، پرتلاش، جدی و دارای انگیزه‌های بزرگ که شب و روز را به همه دوخته بود و برای خدمت روز و شب نداشت.

 استاندار کردستان گفت: شهید رئیسی برای هم‌نسل‌های ما که فقط توصیف اقدامات شهیدان رجایی و باهنر را شنیده بودیم الگوی تمام‌عیار است.

 زارعی کوشا تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی در مدت ۳۳ ماه ریاست‌جمهوری و قریب به ۴۰ سال کار و تلاش در عرصه‌های مختلف مامن و یک پناهگاهی برای مردم بود.

وی بیان داشت: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی بود که جایگاه‌ها و منطقه و مقام‌ها نتوانست بر تواضع، فروتنی؛ اخلاص او تأثیر بگذارد و همچنان خود را خادم ملت می‌دانست.

استاندار کردستان با تأکید بر بهره‌گیری از الگوی شهدای خدمت ادامه داد: در رویکرد خدمت‌رسانی از این چهره‌های تابناک که جز معجزات انقلاب اسلامی هستند بهره‌گیری کنیم.

زارعی کوشا گفت: این شخصیت‌ها و شهدا حجت انقلاب اسلامی ایران برای حقانیت این نظام مقدس هستند.

وی تأکید کرد: کشور ما از ابتدای آغاز مبارزات تا پیروزی انقلاب و تا کنون شاهد یک تقابل بین جریان نفاق وابسته و مزدور با جریان اصیل انقلابی بوده و در بسیاری از عرصه‌ها که تشخیص حق از باطل برای افراد سخت بود و نیاز به یک بصیرت عمیق داشت اگر محوریت به نام ولایت‌فقیه نبود خیلی از آحاد مردم و مسئولان ممکن بود در مسیر نادرست سوق پیدا کنند.

 استاندار کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود بیان داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای مرور اقدامات خودمان است.

زارعی کوشا تأکید کرد: ماندگارشدن مشروط به اخلاص در عمل و تفکر است و انتخاب مسیر شهدا بهترین اقدام در راستای خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: منطقه و مقام؛ مسئولیت‌پذیری اگر جز در مسیر خدمت به مردم و گره‌گشایی کار آنها باشد کار درستی نیست.

 این مسئول گفت: امیدواریم دولت چهاردهم با رویکرد وفاق که انتخاب کردند عملاً بتوانند در این مسیر گام بردارند و به مردم خدمت کنند.

انتهای خبر/