عدم اطلاع‌رسانی قطع برق در سنندج و دیگر شهرهای استان بیش از اصل مسئله خاموشی‌ها، زمینه نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، چند روز اخیر قطعی برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی شرکت توانیر کردستان موجب بروز مشکلات فراوان برای کسبه و عدم نارضایتی مردم استان شده است.

 

در چند روز اخیر پیام‌های زیادی از شهروندان اقصی‌نقاط استان کردستان درباره قطعی برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی در مدت‌زمان بیش از چهار ساعت در فصل گرم سال دریافت کردیم.

 

در چندسطری سخنی با مسئولان توزیع برق کردستان داریم و سپس گلایه‌های مردم را منتشر می‌کنیم و امیدواریم گوش شنوایی برای شنیدن دردهای مردم در این روزهای داغ تابستان باشد!!

 

از یک خانم خانه‌دار گرفته تا مغازه‌دار و نانوا و مرغدار و مسافران تا پزشکان و اغذیه‌فروش‌ها هم از قطعی مکرر برق آن‌هم بدون اطلاع‌رسانی قبلی به ستوه آمده‌اند و چاره‌ای جز صبر و تحمل در برابر بی‌تدبیری مسئولان هم ندارند.

 

مسئولان توزیع برق کردستان اطلاع دارید در طی چند روز گذشته به علت قطع برق آن هم بدون اطلاع‌رسانی قبلی از طریق شبکه‌های فضای مجازی و پایگاه‌های خبری چه ضرر و زیان‌هایی به مردم وارد شده؟ جواب این بی‌مسئولیتی‌ها و بی‌تدبیری‌ها باید از جیب مردم پرداخت شود؟

 

 

 

تا کی باید مردم تاوان بی‌تدبیری‌های شما را پرداخت کنند و هر روز هم بدتر از دیروز می‌شود!

 

کلافگی مردم کردستان از هوای ۴۰ درجه یک طرف و بی‌تدبیری مسئولان و عدم اطلاع‌رسانی قبلی هم از طرف دیگر موجب نارضایتی مردم شده که نیازمند برنامه‌ریزی صحیح است.

 

یکی از مشکلات دیگر که صدای کاربران اینترنت در استان را درآورده قطعی خطوط اینترنت بعد از قطعی برق است و موجب مختل‌شدن کسب‌وکار مردم شده است.

 

یکی از شهروندان سنندجی در پیام ارسالی به پایگاه خبری تحلیلی کردتودی بیان داشته است؛ قطعی‌های برق به‌صورت ناگهانی موجب خسارات فراوان به لوازم‌خانگی شده که جبران خرید لوازم به توجه به گرانی‌های سرسام‌آور برای خانواده‌ها سخت است.

 

خدامرادی یکی از شهروندان بیجاری دراین‌خصوص گفت: چرا مسئولان و فرماندار محض رضایت خدا هم شده فکری به حال قطعی برق نمی‌کنند، حداقل به‌صورت چرخشی برق مناطق شهر را قطع کنند و مردم مظلوم یک منطقه را با قطعی بدون اطلاع‌رسانی قبلی تحت‌فشار قرار ندهند.

 

 

 

قطعی مکرر و بدون اطلاع قبلی زندگی‌مان را مختل کرده است

 

حسینی یکی از شهروندان سنندجی در گفتگو با خبرنگار کردتودی بیان داشت: چرا شرکت توزیع برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی به مدت ۴ ساعت برق مناطق مختلف سنندج را قطع می‌کند.

 

وی افزود: این عدم اطلاع‌رسانی قبلی سبب مختل‌شدن فعالیت‌های اقتصادی بازار و گسترش زیان‌های مالی برای خانواده‌ها شده است.

 

وی گفت: اداره محترم برق اگر شخصی در همین ساعت قطعی برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی در آسانسور گیر کند چه کسی جوابگوی مشکلات بعدی آن است؟!

 

یکی از ساکنان خیابان انقلاب بیان داشت: باتوجه‌به اینکه آپارتمان‌نشین هستیم قطعی برق آن‌هم اطلاع‌رسانی نشده موجب بروز مشکلات فراوان شده است.

 

وی اظهارداشت: در چند روز اخیر چه تعداد زیادی از خانواده‌های سنندجی بعد از وصل‌شدن برق با روشن‌کردن وسایل اصلی برقی با صحنه تلخی از سوختن یا عدم کارایی وسایل و تجهیزات مواجه می‌شوند.

 

این شهروند سنندجی تأکید کرد: ما حق داریم که از زمان قطعی برق آن‌هم به مدت طولانی اطلاع داشته باشیم و مسئولان باید پاسخگوی این مشکلات به وجود آمده باشند.

 

انتهای خبر/