امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به کشتار مردم بی گناه غزه گفت: سکوت در برابر ظلمی که رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه می‌کنند روا نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، ماموستا معروف خالدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع برگزار شد اظهار کرد: امروز شاهد کشتار بی‌رحمانه مردم غزه در قبله اول مسلمین هستیم.

 

وی افزود: طبق وعده الهی حق همیشه پیروز است و این مهم در مورد مردم مظلوم و بی دفاع غزه به زودی تحقق پیدا می کند.

 

امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه و فسلطین توسط رژیم منحوس صهیونیستی بیان داشت: حداقل کاری که از دست ما بر می‌آید دعای خیر برای پیروزی مردم فسلطین در برابر دشمنان است.

 

ماموستا خالدی تاکید کرد: کودکان بی گناه غزه در بدترین حالت ممکن زیر آماج حمله و بمباران رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده می شوند و سکوت جوامع بین‌المللی و کشورهای مسلمان جایز نیست.

 

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب کابینه چهاردهم توسط رئیس جمهور بیان داشت: مهمترین برنامه وزیران داشتن برنامه جهت خروج از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

 

امام‌جمعه موقت سنندج تصریح کرد: امیدواریم رئیس با انتخاب افراد شایسته و کاربلد در پست های مختلف در راستای حل مشکلات مردم تلاش و کوشش کند.

 

ماموستا خالدی تأکید کرد: نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف توسط جوانان از واجبات است و عفت و پاکدامنی زینت زنان است و در این برهه از زمان که غیرت و عفت خانواده‌ها توسط دشمنان مورد حمله است بسیار مهم است.

 

انتهای خبر/