فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه پیش‌روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی ایران پیشتاز است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در مراسم هفتمین جشنواره مالک‌اشتر ناحیه سنندج اظهار داشت: وجود همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی در تمام رده‌ها قطعاً نتیجه مثبت در راستای آن کار را به بار خواهد آورد.

 

وی افزود: شرط کار صحیح و خروجی مناسب حرف و بیانی استفاده صحیح از قوه عاقله است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: جدیت در کار همراه با استفاده از روش‌های نوین جهت اجرای برنامه‌ها از مولفه‌های جشنواره مالک‌اشتر است.

 

سردار گشتاسبی تصریح کرد: مدیریت خوب در سازمان موجب پیشرفت مدنظر در جشنواره مالک‌اشتر است.

 

وی با تأکید بر اینکه طرح اشراف مانند ریسمان است و نمی‌گذارد آجر و خشت فرو بریزید؛ بیان داشت: معرفی الگوهای برتر در زمینه‌های مختلف در بسیج موجب پیشرفت و تعالی اقدامات ارزنده بسیج و سپاه است.

 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس از تمامی اقشار از کم سن و سال‌ها گرفته تا افراد مسن حضور داشتند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بدون هیچ‌گونه تجهیزات آن‌چنانی وارد میدان رزم شدند و ایستادگی کردند و در پایان جنگ با تلاش فرماندهان و نیروهای بسیجی ۱۰۰ تیپ عملیاتی داشتیم.

 

سردار گشتاسبی گفت: هشت سال دفاع مقدس از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نتیجه آن اصابت موشک به قلب تل‌آویو است.

 

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه پیش‌روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی ایران پیشتاز است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان داشت: جذب جوانان بانشاط و انگیزه از مهم‌ترین خروجی‌های برنامه پایگاه‌های مقاومت است.

 

در پایان این مراسم به رده‌های موفق سپاه سنندج به‌رسم یادبود لوح تقدیر اهدا شد.

 

انتهای خبر/