رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: ۱۰ نقطه برای تبلیغات مجاز انتخاباتی کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در سنندج تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<نوای آبیدر>> نقل از شهرداری سنندج، مهدی زندیه ضمن دعوت از مردم فرهنگی سنندج برای مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه امسال اظهار کرد: شهرداری‌ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر هم‌زمان با آغاز تبلیغات در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: باهدف رعایت عدالت و فراهم‌کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تعیین ۱۰ نقطه در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات محیطی را فراهم کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: جلوگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم‌بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از اهداف تعیین این نقاط برای تبلیغات است.

زندیه با بیان اینکه کاندیداها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات اقدام کنند، عنوان کرد: میدان انقلاب و خیابان فردوسی در منطقه یک، پارک محمدی، چهارراه گلشن و میدان بسیج در منطقه دو، خیابان پاسداران، میدان آزادی و سه‌راه ادب در منطقه سه و میدان قانع و میدان جهاد در منطقه چهار نقاط تعیین شده جهت تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در سطح شهر سنندج است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تأکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیداهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: از کاندیداها و هوادارانشان تقاضامندیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر برجداره معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

انتهای خبر/