نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ما طراحی ها و اقدامات را در کارها داریم اما رهبر معظم انقلاب بر تأثیر گذاری امور تأکید دارند و باید این مهم را مدنظر داشته باشیم.

به گزارش نوای آبیدر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در جلسه هماهنگی کمیته های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در رابطه با تبیین تاریخ می توان به آیات قرآن کریم و روایات مراجعه کرد.

وی افزود: مطالعه تاریخ می تواند ما را با تجربیات موفق گذشتگان آشنا کند و مسیر تعالی روز افزون ما را رقم بزند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود به فرازهایی از نامه ۱۳ نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: تبیین تاریخ یک مسئله مهمی است و خداوند متعال ما را به مطالعه تاریخ و سرنوشت گذشتگان توصیه کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: ما طراحی ها و اقدامات را در کارها داریم اما رهبر معظم انقلاب بر تأثیر گذاری امور تأکید دارند.

وی خاطرنشان کرد: مساجد، دانشگاه ها و مدارس از جمله مراکز و پایگاه های تاثیرگذار اجتماعی هستند و باید برنامه های مؤثر که بر مخاطبان اثرگذار باشد را با محوریت این مراکز برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در آستانه ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و به فضل الهی رپر به روز شاهد پویایی و بالندگی انقلاب هستیم و این مهم به واسطه حضور گسترده مردمی در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام سید محمد سادات افزود: حضور حداکثری مردم در صحنه مؤید جمهوریت نظام اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله ۲۳ کمیته برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم تشکیل می شود و این کمیته ها در دو حوزه تبیین و میدان برنامه هایی را در سطح استان برگزار می کنند.

حجت الاسلام سادات افزود: تولید محتوا و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در کنار راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله این برنامه های شاخص است.