فرمانده سپاه سنندج گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر؛ در آستانه هفته دفاع مقدس به همت حوزه خدیجه الکبری ناحیه سنندج یادواره شهید حسین روح‌الامین با حضور بانوان بسیجی در حسینیه ثارالله برگزار شد.

سرهنگ سید مرتضی میرآقایی در این مراسم معنوی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع نه‌تنها یادآور رشادت رزمندگان اسلام است؛ بلکه فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی با ۳۷ کشور تا بن دندان مسلح جنگید و با توکل بر خدا و نیروی مردمی نگذاشت یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

فرمانده سپاه سنندج گفت: دفاع مقدس گنجینه گران‌بهای انقلاب اسلامی ایران است که ارزش‌های آن باید به نسل جوان انتقال پیدا کند.

میرآقایی با اشاره به ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان؛ بیان داشت: نام شهیدان تا اید در تاریخ جاودانه و به برکت همین خون‌های پاک امنیت در کشور برقرار است.

وی ادامه داد: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور مدیون خون پاک شهیدان است و همه ما باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

فرمانده سپاه سنندج در قسمت دیگری از سخنان خود عنوان کرد: فضای مجازی دامی از سوی دشمنان انقلاب برای تسخیر ذهن و روان جوانان و گرفتن ارزش‌های دینی از آنها است.

میرآقایی خاطرنشان کرد: هفته وحدت میراث ماندگار امام راحل و نقطه اقتدار جهان اسلام است.

وی تأکید کرد: هفته وحدت هشداری برای آگاه بودن مسلمانان از توطئه دشمنان برای ایجاد نفاق و وحدت بین مذاهب است.

انتهای خبر/