رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مهم‌ترین اولویت جهان اسلام در هفته وحدت مقابله با رژیم سفاک صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم و فرزند برومندش امام صادق (ع) و هفته وحدت اظهارداشت: وحدت و انسجام یکی از اصول عقلایی و برخواسته از سرشت انسانی و اصول ثابت و همیشگی دین اسلام است.

 وی افزود: قطعاً هیچ قومی و جامعه‌ای در جنگ و فتنه و نزاع به خیر و سعادت نخواهد رسید و در سایه وحدت و همدلی است که جامعه به آرمان‌ها و پله‌های ترقی گام نهاده و صفا و صمیمیت همه‌جا را فرامی‌گیرد.

 رئیس شورای تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بی‌شک منشأ حقیقی وحدت در جوامع اسلامی دین مبین اسلام، توحید، باور به معاد، قرآن کریم و به‌ویژه وجود نازنین پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم است.

 این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ریشه‌های تفرقه، ولایت شیطان، مستکبرین عالم، جهل و هوای های نفسانی است.

 حجت‌الاسلام سادات در ادامه گفتگو ضمن اشاره به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول چهان اسلام خاطرنشان کرد؛ قدس شریف یکی دیگر از وجوه اشتراک و عامل ایجاد وحدت در جوامع مسلمین است و این روزها متأسفانه رژیم سفاک صهیونیستی با رخنه در میان صفوف مسلمین و تشتت حاکم در میان جوامع اسلامی بی‌سابقه‌ترین فجایع انسانی و تلخ‌ترین تراژدی تاریخ بشریت را در باریکه غزه رقم می‌زند و به نسل‌کشی خود تداوم می‌بخشد.

 وی عنوان کرد: اولویت اصلی جوامع مسلمان در هفته وحدت باید مقابله با این رژیم خونخوار باشد و انتظار می‌رود کشورهای مسلمان تمام توان و تدبیر خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بکار گرفته و گام‌های عملی در پایان‌دادن به نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی بردارند و قبله اول مسلمین را از لوث ابرجنایت‌کاران تاریخ بشری پاک نموده و قدس عزیز را به آغوش مسلمین بگردانند.

 انتهای خبر/