فرمانده سپاه سنندج از اعزام ۶۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیجیان در قالب ۲۳ کاروان به تهران جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره خبر داد.

۳سید مرتضی میرآقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و امام شهیدان اظهار داشت: شهید رئیسی یکی از شاگردان مکتب امام خمینی ره بودند.

وی افزود: بعد از گذشت ۳۵ سال از ارتحال امام خمینی ره همچنان به فکر، اندیشه، آرمان و اصول سیره وی برای ادامه راه نیازمند هستیم.

فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: امام خمینی ره با تشکیل انقلاب اسلامی عزت، استقلال، آزادی و اسلام را احیا کرد و موجب شکسته‌شدن هیمنه دشمنان شد.

میرآقایی از اعزام ۶۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیجیان شهرستان بیجار در قالب ۲۳ کاروان جهت شرکت در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی ره به تهران خبر داد.

وی گفت: بدرقه زائران حرم مطهر امام خمینی ره عصر روز یکشنبه با حضور مسئولان در ناحیه سنندج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۳ خرداد در مسجد جامع خبر داد و تأکید کرد این مراسم در کلیه بخش‌ها؛ روستاها با حضور آحاد مردم برگزار می‌شود.

میرآقایی خاطرنشان کرد: این تجمع بهترین فرصت برای جهاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی ره و دعوت مردم به حضور پرشور و آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است.

انتهای پیام/