فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ما از سه اصل مهم برخوردار است که این سه اصل بیانگر جامعیت این انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سردار امان الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ما از سه اصل مهم برخوردار است که این سه اصل بیانگر جامعیت این انقلاب است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه اصل است که در هیچ حکومتی آن را ندیدیم جز در انقلاب امام (ره) که در این حرکت امام با کمک مردم و همکاری و همیاری در مقابل دنیای استکبار به سرانجام رساند.

 

وی گفت: اگر امروز برنامه و مناسبتی در کشور برگزار می‌شود به جهت صیانت از این سه اصل است که امروز مقام معظم رهبری پرچم‌دار آن است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان داشت: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را ورق بزنیم همه هر آنچه که این انقلاب را همراهی کرده عنایت و همراهی مردم بوده است و امروز اگر از شهیدان این انقلاب حرفی به میان می‌آید به این خاطر است که این شهدا نمونه و الگو برای ما هستند که تابع انقلاب و اهداف آن بوده‌اند

 

وی گفت: از ویژگی‌های منحصربه‌فرد افراد برجسته این انقلاب صیانت از دستاوردهای این انقلاب و تلاش برای اهداف والای آن بوده است.

 

در ادامه اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: این سومین سالی است که استان کردستان خادم زوار امام حسین (ع) است .

 

وی افزود: وجود امام حسین (ع) یک وجود بسیار مبارک و ارزشمند و تحسین شده است که هیچ دوست و دشمنی در این وجود مبارک تردیدی وارد نکرده است چرا که امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است.

 

 

 

شهید رئیسی الگویی در راه خدمت به مردم بود

 

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: امروز ما افتخار داریم که پیاده‌روی اربعین این حرکت ماندگار که جلوه خاص از اسلام است را بیشتر از هرآنچه که هست ماندگار کنیم.

 

وی افزود: هر چند ظرفیت بسیار بیش از میزان تردد زائران در مرز باشماق وجود دارد امیدواریم این استان برای همیشه مفتخر به این عنوان خادم زوار امام حسین (ع) باشد.

 

استاندار کردستان بیان داشت: مهم‌ترین قوه کشور قوه اجرایی است که تمامی دولتمردان در آن در تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آن هستند.

 

وی گفت: عرض خدمت مهم‌تر از طول خدمت است و این ویژگی‌های خاص خادمین واقعی این انقلاب بوده است.

 

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مسیر خدمت مسیر نزدیکی به خدا است که شهید رئیسی این راه را طی طریق کردند و مسئولین ما می‌توانند از این روحی بالا با اخلاص به‌عنوان الگو بهره ببرند.

 

وی افزود: مدیر و کارگزار واقعی مردم کسی است که برای او کجا ایستادن در تاریخ و کدام دولت مهم نباشد و تنها با یک هدف آن هم با اخلاص خدمت‌کردن به مردم باشد.

 

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: هفته دولت هفته تجدید میثاق با شهدا و ادامه راه آنها است که باید در آن برای رسیدن به اهداف والای این انقلاب همه باید آستین همت بالا زنند.

 

 

 

محمدرضا رمضان‌زاده نیز در ادامه اظهار داشت: بسیج کارمندان یکی از ۲۰ قشر بسیج است که برنامه‌هایی از جمله ارتقای سلامت اداری، تربیت کارمندان تراز انقلاب، کارآمدسازی ادارات و.. را در برنامه دارد.

 

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کردستان در ادامه عنوان کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با ۱۰ برنامه شاخص طی هفته دولت در سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی حضور مسئولان در مصلاهای نمازجمعه، برپایی میز خدمت در سطح استان، برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی در استان، اعزام گروه‌های جهادی، پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم استان، رزمایش نذر خون، توزیع کمک‌های مؤمنانه و برگزاری مسابقه دارت برای کارمندان با کمک ورزش و جوانان را از برنامه‌های هفته دولت بسیج کارمندان در کردستان ذکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر/