فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: گرامیداشت یاد و نام شهدا ارزش فرهنگی و از والاترین معروفات است.

به گزارش نوای آبیدر، سردار سید صادق حسینی در شب خاطره حاج مسعود غمیان در جوار یادمان شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: در سال جاری دومین جلسه ای است که به نام این شهید بزرگوار برگزار می کنیم و نام و یاد این شهید والامقام باید همیشه زنده نگه داشته شود چرا که ایشان خدمات ارزنده برای جهان اسلام و مردم مسلمان ایران ارائه کرده اند.
وی افزود: دهه اول محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است و حرکت امام حسین(ع) نیز در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح دین جدش رسول الله(ص) صورت گرفت و ایشان برای دفاع از اسلام جان و مال خود را فدا کردند.
سردار حسینی خاطرنشان کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس نیز با الگو گرفتن از امام حسین(ع) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد:  بیان خاطرات شهدا و برگزاری یادواره شهدا از معروفات است چرا که ما شهدای بسیاری را در مقابل ضد انقلاب و دشمن بعثی فدا کردیم.
سردار حسینی افزود: ما در ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور داریم و این شهید عزیز سنندجی نیز در ماه مبارک رمضان جلوی منزل خویش به شهادت رسیده است.
وی اظهار داشت: ضد انقلاب چندین بار تلاش کرد که این شهید بزرگوار را حذف فیزیکی کند اما نتوانستند و در نهایت در سال ۶۹ و در ماه مبارک رمضان وی را به شهادت رساندند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اذعان کرد: شهید حاج مسعود غمیان با جان و مال خویش مجاهدت کرد و اکنون دارای جایگاه والایی در بین مردم سنندج است.
سردار حسینی افزود: این شهید بزرگوار اولین هسته های پیشمرگان مسلمان را تشکیل می دهد و به ساخت مسجد می پردازد تا معروفات گسترش یابد.
وی خاطرنشان کرد: از خلقت انسان تا به امروز انسان های زیادی آمدند و رفتند و آن هایی که خوب بودند و با خدا معامله کردند در تاریخ ماندگار شدند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: حرکت امام حسین آگاهانه بود و رزمندگان ما نیز اینگونه بودند لذا امیدواریم که در این ایام که متعلق به اباعبدالله الحسین(ع) است برای رفع دغدغه های مردم و آسایش آنان تلاش کنیم.