عبدالسلام کریمی از روحانیون اهل سنت کردستان گفت: کنار زدن خانواده شهدا و ایثارگران ظلمی بزرگ و گناهی نابخشودنی است و باید مسئولان و مدیران نسبت به این امر پاسخگو باشند.

به گزارش نوای آبیدر،‌عبدالسلام کریمی از فرزندان شهدای کردستان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۸ دی ماه سال ۶۵ سنندج خواستار توجه بیش از پیش مسئولان اجرایی و احترام به خانواده های شهدا و ایثارگران در کردستان شد.

وی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران کردستانی مظلوم تر از نقاط دیگر کشور بوده و زمانی که فرزندان شهدا در استان های دیگر مورد احترام مردم بودند ما در کردستان مورد اذیت و آزار بودیم.

کریمی خاطرنشان کرد: ارتقای همه جانبه ما در گرو قدم نهادن در مسیر شهداست و باید به این مهم توجه کرد که انسان ها دو نوعند یکی که فنا می شود و دیگری که خود را برای عزت جامعه فدا می کند.

وی افزود: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما امنیت، عزت و پیشرفت داشته باشیم لذا شایسته نیست که خانواده های شهدا مورد بی مهری قرار گیرند.

این روحانی اهل سنت در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بزرگداشت شهدا و احترام به خانواده های آن ها باید در اولویت باشد چرا که شهدا در قیامت شافع ما هستند.

کریمی تأکید کرد: هر دولتی که رأی می آورد وظیفه دارد که به خانواده شهدا احترام بگذارد و یاد و نام شهدا را گرامی بدارد  چرا که کنار زدن خانواده شهدا ظلمی بزرگ و نابخشودنی است.

انتهای پیام/