فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: نقش کارگران در توسعه جامعه ویژه بوده و این قشر خدوم در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند.

به گزارش نوای آبیدر، سرهنگ حسن عسکری صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان سنندج که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد اظهار کرد: کسب روزی حلال در آموزه های دینی عبادت محسوب می شود و نقش کارگران ویژه است.

وی افزود: کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال هستند

و مسئولان هم باید به فکر کارگران باشند و رفاه و سلامت این قشر خدوم را همواره مدنظر داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج خاطرنشان کرد: کارگران در آموزه های اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و پیامبر (ص) در بین تمام اقشار تنها دست یک کارگر را بوسیده است.

سرهنگ عسکری افزود: باید کارگران به شغلی که دارند افتخار کنند و جامعه هم به وجود این عزیزان را که چرخ اقتصاد بر دستان آن ها می چرخد محترم بشمارند.

وی تصریح کرد: مانع زدایی ها و پشتیبانی ها از تولید بدون در نظر گرفتن کارگرها امکان پذیر نیست و این نشان از جایگاه ویژه کارگران در توسعه و آبادانی کشور دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باید در ایام انتخابات گول شعارها را نخوریم و در کنار این امر به موضوع انتخابات اهمیت دهیم.

وی افزود: در وحله اول حضور در انتخابات مهم است و در وحله دوم هم باید فردی را انتخاب کنیم که رفع مشکلات مردم برای او در اولویت باشد.

در پایان این مراسم نیز از کارگران نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد و بسته های معیشتی به صورت نمادین به نمایندگان کارگران اهدا شد.