فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: گفتمان انقلاب برای تعمیق فرهنگ اسلامی و انقلابی و خدمات دهی به محرومین و ارزش گذاری به انسان های والا، شریف و انقلابی همچون مردم کردستان است.

به گزارش نوای آبیدر، سردار سید صادق حسینی عصر امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای نگل سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) اظهار کرد: خدمات برجسته، قابل توصیف و اثر گذار در استان کردستان به وفور انجام شده است، هر چند هم عقب ماندگی هایی وجود دارد اما این استان مستعد و با ظرفیت است.

وی افزود: گفتمان انقلاب برای تعمیق فرهنگ اسلامی و انقلابی و خدمات دهی به محرومین و ارزش گذاری به انسان های والا، شریف و انقلابی همچون مردم کردستان است و حضور این گروه جهادی با امکانات و تجهیزات نیز نشأت گرفته از همین گفتمان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: خدمت به مردم کردستان هر چقدر باشد کم است و باید دامنه خدمات به مردم این خطه گسترش یابد.

سردار حسینی افزود: این بیمارستان صحرایی به نام شهیدی جهادی و فرمانده محور مقاومت نامگذاری شده است و در این مکتب انسان های وارسته ای رشد کردند که امروز شاهد حضور تعدادی از آن ها در نگل سنندج هستیم.

وی اظهار داشت: این امور جهادی و خداپسندانه را از مکتب امام خمینی (ره) به ودیعت گرفتیم و که قطعا اثرگذار و مایه خیر و برکت خواهد بود و ذخیره قیامت این عزیزان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود افزود: ان شاالله وعده همه ما روز ۲۸ خرداد با خلق حماسه ای دیگر با انتخاب شخصی اصلح خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور آینده کشورمان استان ها و شهرهای کم برخوردار را بیشتر مورد توجه قرار دهد و استان کردستان جزو این مناطق ویژه باشد.