بخشدار کلاترزان گفت: سپاه خدمات ارزنده ای به مردم این منطقه ارائه کرده است که بزرگترین آن ها مبحث امنیت است و این مهم شایسته والاترین تقدیرهاست.

به گزارش نوای آبیدر، حامد راست خدیو بخشدار کلاترزان در یادواره شهدای بخش کلاترزان اظهار کرد: سپاه خدمات ارزنده ای به مردم این منطقه ارائه کرده است که بزرگترین آن ها مبحث امنیت است.

وی افزود: در دوران کرونایی هم شاهد خدمات گسترده ای از سوی سپاه در این منطقه هستیم که شایسته والاترین تقدیرهاست.

بخشدار کلاترزان تصریح کرد: انقلاب سال ۵۷ مردم ایران مصداق این آیه است که مردم خودشان خواهان تغییر بودند و بنیان شاهنشاهی دو هزار و ۵۰۰ ساله را بر هم زدند.

راست خدیو افزود: اراده مردم و مقاومت و تداوم امام موجب از هم پاشیدگی پایه های حکومت طاغوت شد و ایرانیان به خواسته مبارزه خودشان که استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بود دست پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخستین انقلاب دشمنان به توطئه افکنی ورود کردند و اگر در برخی حوزه نتوانسته ایم خوب عمل کنیم بخشی از آن به توطئه های دشمنان بر می گردد.

بخشدار کلاترزان اظهار داشت: دشمنان جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران راه انداختند و پس از جنگ، تحریم اقتصادی را علیه ما به کار گرفتند.

راست خدیو در ادامه سخنان خود اظهار کرد: توسعه در هر جامعه زمانی محقق می شود که امنیت در آن منطقه پایدار باشد و باید قدردان این نعمت الهی باشیم و از امنیت پایدار منطقه حفاظت کنیم.

وی اعلام کرد: در فصل بهار طرح گازرسانی به روستای سالیان و سه روستای مسیر انجام خواهد شد و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ تمامی روستاهای این بخش از نعمت گاز بهره مند شوند.

انتهای پیام/