فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید اقدامات خوب و عملکرد ها برای مردم بیان شود و پاسخگوی مردم باشیم و عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در اولویت کارکنان دولت باشد.

به گزارش خبرنگار نوای آبیدر، سردار سید صادق حسینی روز سه شنبه در یادواره شهدای دولت در سنندج اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر از جنس مردم بودند و تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کردند و هر چند عمر حضور دولت آن ها کم بود اما خدمات و تلاش های آن ها برای همیشه در کشور ماندگار است.

وی افزود: خدمات شهید رجایی امروز نیز تداوم دارد و نام این شهید بزرگوار همیشه زنده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امروز در دولت انقلابی و مردمی نیز باید از فرصتی که نصیبشان شده برای خدمت همه جانبه به مردم تلاش کنند و رهرو راه شهیدان باشد.

سردار حسینی افزود: دو موضوع برای مسئولان مهم است که یکی استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها و دومی کاهش آسیب ها و نواقص است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان دولت باید دارای خلاقیت باشند، باری از دوش مردم بردارند، مشکلی را حل کنند و با اقدامات خویش امیدآفرینی کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: مدیران باید آسیب ها را بررسی کنند و برای کاهش این آسیب ها تلاش کنند.

سردار حسینی افزود: مدیران خود برتر نباشند و خود را از جامعه دور نبینند و مسئولیت را به عنوان فرصت بنگرند و با سازماندهی شایسته نیروها برای تحقق آرمان های نظام گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: ما تجربه بدعهدی دولت مردان غرب گرا را تجربه کردیم و نباید این اقدامات تکرار شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: باید اقدامات خوب و عملکرد ها برای مردم بیان شود و پاسخگوی مردم باشیم.

سردار حسینی افزود: منویات رهبر معظم انقلاب باید عملیاتی شود و همه کارکنان دولت در مسیر تحقق جهاد تبیین گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند که از جامعه هویت زدایی کنند و مردم را از مسیر اسلام و انقلاب اسلامی دور کنند لذا وظیفه همه ما این است که با روشنگری و مجاهدت به مقابله با این توطئه ها بپردازیم.

سردار حسینی افزود: انتصاب افراد شایسته، خدوم و تلاشگر می تواند هویت ما را حفظ و تقویت کند و باید مدیران نسبت به این مهم دقت نظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید با حفظ روحیه انقلابی خویش و با مرزبندی بین دوستان و دشمنان انقلاب به ایفای نقش در جامعه بپردازیم.

سردار حسینی تصریح کرد: در مدت کوتاه یک ساله دولت شاهد اقدامات قابل توجهی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستیم و امیدواریم این روند با تلاش همه جانبه کارکنان دولت و همراهی مردم با توان بیشتری ادامه یابد.

وی افزود: شهدا، دین، وحدت و یکپارچگی قدرت جمهوری اسلامی ایران است و تا بر این مبانی تأکید کنیم هیچ دشمنی نمی تواند بر این کشور خدشه ای وارد کند.