دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون سپاه در ۱۴ استان کشور طرح های مسکن مددجویی را در دست ساخت دارد.

به گزارش نوای آبیدر, سردار سیدشهاب‌الدین حزنی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه ۱۳۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی و عام‌المنفعه و کلنگ‌زنی ۲۹۱ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی که به صورت نمادین و همزمان با پروژه‌های شمالغرب کشور در مسجد روستای کرجو از توابع سنندج برگزار شد، اظهار کرد:در ۱۴ استان پروژه مسکن مددجویی داریم و این روند را با تلاش و همت جهادی دنبال می کنیم.

وی افزود: سقف پروژه های معلولین و مددجویی در کردستان را افزایش خواهیم داد و در کنار مردم این استان در تمام عرصه ها خواهیم بود.

سردار حزنی اعلام کرد: آمادگی داریم در همه روستاها پروژه هایی داشته باشیم و پروژه های مورد نیاز مردم را به نتیجه برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: همه مجموعه سپاه آماده هستند که به دولت کمک کنیم که پروژه های روستاها به جاهای مطلوبی برسد و رضایتمندی مردمی را به دنبال داشته باشد.

سردار حزنی اظهارکرد: مردم ایران اسلامی همانند خوشه های مروارید هستند که داشتنشان ثروت و نگاه کردنشان موجب خوشحالی است.

دبیر قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه از همه تلاشگران عرصه سازندگی و محرومیت زدایی در دو استان کردستان و آذربایجان غربی تقدیر کرد و از نگاه ویژه و حمایت های ویژه برای رفع محرومیت در مناطق مرزی و محروم این دو استان خبر داد.

انتهای پیام/