جمیل لطف‌الله نسب تنها نماینده کردستان در المپیک فرانسه بدون حضور هیچ‌کدام از مسئولان ورزش و جوانان استان به محل برگزاری مسابقات المپیک اعزام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<نوای آبیدر>> به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، استان کردستان یکی از استان‌های نخبه‌پرور در تمام رشته‌ها به‌ویژه ورزشی است که همواره با استعدادهای فراوان در محرومیت به سر می‌برند.

بارها در گزارش‌ها و گفتگوهای مختلف از مشکلات ورزش و ورزشکاران استان کردستان سخن گفته‌ایم؛ اما متأسفانه مسئولان این حوزه در خواب خرگوشی به سر می‌برند و طاقت شنیدن درد دل‌های ورزشکاران را ندارند.

ورزشکاران استان کردستان در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استان؛ کشور و بین‌المللی حرفی برای گفتن دارند؛ اما گویا هیچ‌کدام از مسئولان از این دستاوردهای مهم ورزشی خبری ندارند.

مصداق بارز سخن ما اعزام غریبانه جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تنیس‌روی‌میز تیم ملی ایران به المپیک فرانسه است.

جمیل لطف‌الله نسبی روز گذشته با حضور جمعی از بزرگان این رشته ورزشی پرطرف‌دار و بدون حضور حتی یک نفر از جامعه اداره ورزش و جوانان کردستان به بازی‌های المپیک فرانسه اعزام شد.

این در حالی است که این مربی با سابقه کردستانی چندی پیش به عنوان یکی از مربیان با سابقه کشور در پویش قهرمان من جزء ده مربی برتر کشور انتخاب شده بود اما دریغ از تبلیغ آن توسط ورزش و جوانان کردستان!

لطف‌الله نسبی در این مراسم ضمن اظهار تأسف از این اقدام اداره ورزش و جوانان کردستان، اظهار داشت: سومین بار است به المپیک جهانی اعزام می‌شوم متأسفانه هیچ‌کدام از مسئولان در اداره ورزش و جوانان و استانی از این موضوع خبر ندارند.

وی افزود: انتظار داشتم برای اعزام یک ورزشکار به‌عنوان نماینده استان کردستان در بازی‌های جهانی از مسئولان جهت بدرقه حضور داشتند.

این ورزشکار کردستانی گفت: این بازی‌ها بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهانی است که کشورهای مختلف برای حضور ورزشکارانشان روی آن تمرکز کردند؛ اما مسئولان استان کردستان به این مهم ورزشی اصلاً هیچ توجهی ندارند.

تنها نماینده اعزامی به المپیک فرانسه تصریح کرد: این اقدام مسئولان ورزشی و بزرگان استان موجب دلسردی ورزشکاران می‌شود و دیگر رمقی برای ادامه فعالیت ندارند.

وی خاطرنشان کرد: کاش مسئولان ورزشی استان کردستان برای بدرقه ورزشکاران خود از استان‌های دیگر الگوبرداری کنند.

خبرنگار کردتودی برای پیگیری این خبر با آمنه غلام‌ویسی رئیس اداره ورزش و جوانان تماس تلفنی داشتند که به علت عدم پاسخگویی مدیر ورزش و جوانان موفق نشدند.

انتهای خبر/