صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان مراسم گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر؛ در ابتدای این مراسم شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، خشم و انزجار خود را از جنایتکاران به ویژه اسرائیل و آمریکا ابراز کردند.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام پورذهبی به ایراد سخنانی پرداخت.

وی بیان داشت: راهبرد اصلی ما در برابر دشمنان به‌ویژه رژیم جعلی اسرائیل و امریکا پرهیز از ناامیدی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آرامش اکنون ما مرهون رشادت و فداکاری شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله و راندن داعش از کشورهای اسلامی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد عظمت شخصیت برجسته شهید سید حسن نصرالله موجب شد رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه تعداد زیادی از مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را جهت تضعیف جبهه مقاومت به شهادت برساند.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود اظهارداشت: در پیام روز گذشته رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله به ۹ ویژگی آن شخصیت مجاهد اشاره کردند.

نماينده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: مجاهد کبیر، عالم بافضیلت، پرچم‌دار مقاومت، رهبر سیاسی مدبر از مهم‌ترین ویژگی شخصیت سید حسن نصرالله از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

مجاهد کبیر، عالم بافضیلت، پرچم‌دار مقاومت، رهبر سیاسی مدبر از مهم‌ترین ویژگی شخصیت سید حسن نصرالله از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: هدف رژیم صهیونیستی این است که جنوب لبنان در سکوت باشد و هیچ حرکتی علیه جنایت‌های ددمنشانه صورت نگیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: عظمت شخصیت برجسته شهید سید حسن نصرالله موجب شد رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه تعداد زیادی از مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را جهت تضعیف جبهه مقاومت به شهادت برساند.

وی گفت: آرامش اکنون ما مرهون رشادت و فداکاری شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله و راندن داعش از کشورهای اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بیان داشت: راهبرد اصلی ما در برابر دشمنان به‌ویژه رژیم جعلی اسرائیل و امریکا پرهیز از ناامیدی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تأکید بر اینکه خدا با ماست و بالاتر از او قدرتی نیست، اظهارداشت: با امید به پیروزی و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی در کنار مردم بی‌دفاع غزه؛ لبنان و فلسطین هستیم.

انتهای خبر/