معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحدهای متخلف در بازار استان در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس بیش از ۱۴ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر به نقل از روابط‌عمومی بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان، فرزاد سردارزاده با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه آغاز شده و تا ۳۱ مهر ماه نیز ادامه دارد، اظهار کرد: در این مدت هزار و ۱۸۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی موجود در بازار استان به همت بازرسان این اداره کل انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۰۹ مورد بازرسی از این واحدها هم به طور مشترک با دیگر ارگان‌ها همچون دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و استاندارد انجام شد، افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها ۱۸۶ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: ارزش ریالی پرونده تخلف تشکیل شده در این بازرس‌ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بوده است.

 

سردارزاده یادآور شد: در این مدت ۱۱۳ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۲۰ مورد آنها هفت میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

 

انتهای خبر/