نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت اسماعیل هنیه موجب تقویت جبهه مقاومت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوای آبیدر، ماموستا اقبال بهمنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ضمن تسلیت شهادت شیخ اسماعیل هنیه رهبر جبهه مقاومت به دست رژیم منحوس صهیونیستی اظهار کرد: رژیم کودکش صهیونیستی همواره در کمین نیروهای جبهه مقاومت است.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری افزود: رژیم منفور صهیونیستی برای جبران شکسته‌های پی‌درپی خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و شهادت امروز شیخ اسماعیل هنیه اقدام کثیف دیگر این رژیم است.

وی گفت: جبهه مقاومت، مردم مظلوم فلسطین و جهانیان آزادی‌خواه بدانند با شهادت اسماعیل هنیه جبهه مقاومت نه‌تنها تضعیف نمی‌شود؛ بلکه موجب تقویت این جبهه در برابر رژیم صهیونیستی کودک می‌شود.

ماموستا بهمنی ضمن محکوم‌کردن این اقدام شنیع رژیم صهیونیستی بیان داشت: انتظار علمای انقلابی اهل‌سنت از نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران که همواره یار و مددکار جبهه مقاومت بوده این است دستی که این کار غیرانسانی را انجام داده قطع و مقابله جدی با مسببان این قتل سیاسی داشته باشند و به اشد مجازات برسانند.

وی تأکید کرد: طبق آیه قران و سنت رسول‌الله (ص) شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و تمام رهروان شیخ اسماعیل هنیه و آزادی‌خواهان جهان بدانند راه شهادت باز است و تلاش و کوشش جبهه مقاومت به حول قوه الهی به ثمر خواهد نشست و روزی لکه ننگ رژیم منحوس صهیونیستی از جهان برداشته می‌شود.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهادت شهید هنیه در تهران و شهادت حاج قاسم در عراق و همه شهدای مقاومت، نشان می‌دهد پیوند ملت‌های مقاومت یک پیوند خونی و ناگسستنی است.

انتهای خبر/