دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستاندبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: استان کردستان در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ۱۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<نوای آبیدر>>دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستا علی محمدپناه ظهر امروز در همایش پیشگیری از معضلات اعتیاد که به همت حوزه مقاومت خدیجه الکبری در سالن شهدای گمنام ناحیه سنندج برگزار شد اظهار داشت: اعتیاد این بلای خانمان‌سوز سرمنشأ اکثر معضلات اجتماعی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: استان کردستان در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ۱۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه امروزه اعتیاد در کمین تمامی افراد جامعه است، افزود: خانواده با نظارت بیشتر بر فرزندان خود باید آنها را با مخاطرات این بلای خانمان‌سوز آشنا کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: استان کردستان برای مقابله با معضل اعتیاد هزینه‌های زیادی تا کنون پرداخت کرده است.

وی گفت: استان کردستان در راه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ۱۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

محمدپناه تصریح کرد: در حال حاضر مواد مخدر صنعتی بلای جان جوانان شده و لازمه مقابله با این معضل اجتماعی افزایش اعتبارات فرهنگی است.

این مسئول تصریح کرد: خانواده‌ها خط مقدم مبارزه با مواد مخدر هستند و باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند که در دام اعتیاد نیفتند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان از جمع‌آوری معتادان مهاجر و هدایت آنها به کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵ مرکز mmt جهت مراجعه معتادان و دریافت درمان در سنندج فعالیت دارند.

محمدپناه خاطرنشان کرد: اعتیاد علت اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و می‌طلبد در حوزه پیشگیرانه و برنامه‌های فرهنگی کلیه نهادهای مرتبط در این حوزه برای مقابله با این بلای خانمان‌سوز تلاش کنند.

این مسئول گفت: در حال حاضر استفاده از مواد مخدر صنعتی از مواد مخدر سنتی پیشی گرفته است.

انتهای خبر/