معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: داروها و تجهیزات پزشکی لازم برای ارائه خدمات دارویی به زوار پیش‌بینی و فراهم شده است و باتوجه‌به احتمال گرمای شدید هوا، سرم به‌اندازه کافی تهیه و موجود است.

به گزارش پایگاه خبری نوای آبیدر؛ هومن قصری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: داروها و تجهیزات پزشکی لازم برای ارائه خدمات دارویی به زوار پیش‌بینی و فراهم شده است و باتوجه‌به احتمال گرمای شدید هوا، سرم به‌اندازه کافی تهیه و موجود است.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به اقدامات صورت‌گرفته در خصوص تأمین نیازهای دارویی اشاره نمود و ادامه داد: در این زمینه شرکت‌های توزیع‌کننده دارو هم مانند سایر مراکز در حالت آماده‌باش قرار داشته و در صورت نیاز نسبت به تهیه داروهای موردنیاز احتمالی اقدام می‌نمایند.

 

وی تصریح نمود: کارشناسان این معاونت تا پایان ایام اربعین حسینی، برای بررسی، کنترل و رفع کمبودهای دارویی احتمالی به‌صورت حضوری و غیرحضوری و شبانه‌روزی اقدام می‌نمایند.

 

قصری ابراز نمود: توصیه‌های لازم به‌تمامی داروخانه‌های سطح استان در خصوص ارائه خدمات دارویی به زوار به‌ویژه خدمات دارویی شبانه‌روزی در داروخانه‌های شبانه‌روزی به‌عمل‌آمده است.

 

انتهای خبر/