fghob1403*!مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سنندج با تأکید بر اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اولویت رئیس‌جمهور در تراز گام دو انقلاب اسلامی خدمت به محرومان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی < <نوای آبیدر > > حجت‌الاسلام بهرام آبادی ظهر امروز در نشست جهاد ببین که به همت حوزه خدیجه الکبری سنندج در سالن شهدای گمنام ناحیه سنندج برگزار شد اظهار داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس مردم‌سالاری دینی استوار است.

وی با اشاره به چهارهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در تاریخ هشت تیرماه، افزود: حضور پر شور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام در ابعاد مختلف داخلی و خارجی می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سنندج گفت: باتوجه‌به حساسیت انتخابات این دوره وظیفه ما امید آفرینی و تبیین صحیح اهداف انتخابات برای اقشار مختلف مردم است.

حجت‌الاسلام بهرام آبادی با اشاره به فساد ستیزی دولت آیت‌الله رئیسی گفت: دولت رئیس‌جمهور شهید بر اساس قانون اساسی و در خط ولایت‌فقیه عمل می‌کرد و همین موجب عزت و احترام وی در نزد مردم شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در انتخابات ریاست‌جمهوری پیشروی باید به کسی رأی بدهیم که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد و دل به کدخدا و خارج کشور نبنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سنندج عنوان کرد: مهم‌ترین خصوصیت بارز شهید رئیسی حضور در میان مردم و خدمت به محرومان بود.

حجت‌الاسلام بهرام آبادی ادامه داد: بازگشایی بیش از ۱۰ هزار واحد تولیدی ورشکسته و راکد، افتتاح طرح‌های عقب‌افتاده و حرکت نظام در بعد خارجی و داخلی از دیگر اقدامات اساسی دولت سیزدهم بود.

وی تأکید کرد: مردم ما در تاریخ هشت تیرماه باید به کاندیدای رأی بدهند که تراز انقلاب و خطی که شهید رئیسی ترسیم کرده حرکت کند.

حجت‌الاسلام بهرام آبادی بیان داشت: نظام سلطه با محوریت آمریکا جنایت‌کار جزء به نابودی انقلاب راضی نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سنندج گفت: رئیس‌جمهور شهید در طول مدت کم خدمتشان سه بار به استان کردستان سفر کردند و منشأ خیروبرکت برای استان بودند و مردم قدردان ما هیچ‌وقت این خدمت را فراموش نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام بهرام آبادی تأکید کرد: دشمن از همه توان خود برای کم‌رنگ جلوه‌دادن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به کار بسته و ما با جهاد تبیین باید به‌درستی ابعاد مختلف این انتخابات را برای مردم تشریح و حضور حداکثری جهت انتخاب فرد اصلح را بیان کنیم.

انتهای خبر/