فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش ناحیه دو این شهرستان با حضور در مدرسه روستای وصی سفلی از دانش آموزان این روستای محروم تقدیر کردند.

به گزارش نوای آبیدر، همزمان با ماه مبارک ربیع الاول و در سالروز شهادت شهید فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش آموزی مراسمی در مدرسه روستای وصی سفلی برگزار شد.

سرهنگ حسن عسکری در این مراسم اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) الگوی مسلمانان در زندگی فردی و اجتماعی است و انتظار داریم دانش آموزان با مطالعه زندگینامه ایشان زندگی خود را برنامه ریزی کنند.

وی افزود: دانش آموزان باید سعی کنند که افراد مفیدی برای جامعه باشند و خدمتگزار جامعه باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج خاطرنشان کرد: دانش آموزان در طول عمر با برکت بسیج از ارکان این شجره طیبه بوده اند و نسل آینده ساز جامعه دانش آموزان هستند.

عسکری افزود: از دانش آموزان انتظار داریم که در وهله نخست احترام والدین خویش را نگه دارند و در کنار رعایت مبانی اخلاقی و دینی به کسب علم و دانش بپردازند.

میرزایی معاون آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: تشکل بسیج در حوزه فرهنگی و امور مرتبط با تعالی معنوی دانش آموزان بسیار موفق است و قدردان زحمات این نهاد انقلابی هستیم.

وی افزود: وجود شجره طیبه بسیج در ایران اسلامی افتخاری بزرگ برای همه ایرانیان است و از جمله نهادهایی است که برکات آن به دور افتاده ترین نقاط هم رسیده است.

در پایان این مراسم نیز از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج بسته های کیف، لوازم التحریر و اسباب بازی به همه دانش آموزان روستاهای وصی سفلی و علیا اهدا شد.

انتهای پیام/