رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه بصیرت انقلاب در شهرستان های مختلف خبر داد.

به گزارش نوای آبیدر،حجت الاسلام سید محمد سادات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یوم الله نهم دی نظام را در برابر فتنه‌ای عظیم بیمه کرد و تقارن این ایام با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اربعین دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده و ایام فاطمیه مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است.

وی افزود: ۹ دی روز تجلی بصیرت مردم انقلابی ایران و میثاق امت با ولایت بود که نظام ما با حضور به هنگام مردم بار دیگر در مقابل هجمه سنگین نظام سلطه و ایادی داخلی آنها در برابر فتنه‌ای عظیم واکسینه شد.

حجت الاسلام سادات اظهار کرد: مردم ایران در روز نهم دی ماه سال ۸۸ نشان دادند که علاقه به دین، ولایت و پایبندی به ارزش‌های نظام مقدس اسلامی در اعماق وجود آنها نهادینه شده است و فارغ از دسته بندی ها و جریانات سیاسی، وفادار به نظام و رهبری هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه بصیرت انقلاب در استان کردستان پرداخت و افزود: با وجود محدودیت‌های کرونایی سعی شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۴۰ برنامه شاخص در سطح استان در این ایام اجرا شود.

حجت الاسلام سادات اعلام کرد: همایش گرامیداشت یوم الله نهم دی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نشست بانوان با عنوان «بصیرت فاطمی» به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) و نشست‌های تخصصی پیرامون ایام دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در صدا و سیمای استان و خبرگزاری‌های رسمی با حضور کارشناسان و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی استان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی تحت عنوان «مکتب سلیمانی» با موضوع زندگی نامه و وصیت نامه شهید سلیمانی در سطح ادارات و سازمان‌ها، فضاسازی محیطی و تبلیغات شهری، افتتاح چندین پروژه عمرانی و انجام عملیات کمک‌های مومنانه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دهه است.